Re: [Czuwaj] Re: Puszczaństwo i żabie udka

Marcin Skocz hrskocz w harcerstwo.net
Pon, 13 Mar 2006, 14:29:02 CET

> Pewnie stąd, że jak kazdy czowiek mam swoje poglądy na pewne sprawy - i w
> tych wypadkach przyjmuję stanowisko.
> Natomiast, wbrew twoim próbom manipulacji opinią [czuwających], nie uważam
> tego za prawdę objawioną. Jestem gotów na dyskusję, posługując się
> argumentami.

"Próba manipulacji" to bardzo ładny slogan i niezwykle użyteczny... Problem
w tym, że znów przesadziłeś.
Przede wszystkim przeczytaj co piszesz - a właściwie w jaki sposób. O ile z
treścią można się zgodzić, to forma jest nieco niestosowna z mojego punktu
widzenia.

> Oczekuję zatem na twoje argumenty o jedzeniu żab. Chyba, że swoim postem
> zamierzałeś li tylko mi dokopać, a nie wnosić nic pozytywnego do dyskusji.

Myślę, że gdybym chciał Ci "dokopać" to byłbyś pewien, że to było moim
celem.
Generalnie od jakiegoś czasu piszesz w sposób coraz bardziej autorytatywny i
nieuznający innego zdania. Przykładem takiej postawy jest Twoja wypowiedź w
temacie prezentacji o które prosiłem. Nie dość, że nic mądrego nie wniosła,
to i tak musiałeś coś napisać.

pozdrawiam
Marcin Skocz

ps - EOT