Re[2]: [Czuwaj] Biała Służba w Wikipedii

Szary greywolf w tenbit.pl
Pon, 20 Mar 2006, 23:50:07 CET

Bartku,

http://pl.wikipedia.org/wiki/Bia%C5%82a_S%C5%82u%C5%BCba#.22Bia.C5.82a_S.C5.82u.C5.BCba_2005.22
"Biała Służba 2005" 8 kwietnia 2005 r.
- „Ostatnia Biała Służba" miała miejsce nie tylko w Rzymie, ale i w Polsce, gdziekolwiek harcerze i
harcerki byli potrzebni. Brali czynny udział w uroczystościach, a
kiedy zaszła potrzeba, pełnili służby - medyczną, wodną, porządkową,
liturgiczną i in. W każdej chorągwi został wyznaczony instruktor,
którego zadaniem było wspomaganie i koordynowanie działań służebnych i
religijnych. Z ramienia GK Harcerzy koordynacją w Polsce zajmował się
phm. Bolesław Bezeg - Kierownik Wydziału Harcerskiego a z ramienia
harcerek koordynatorką modlitwy i uroczystości pogrzebowych w Polsce
była hm. Anna Szejko-Bajurska. Każdy harcerz i harcerka, którzy wzięli
udział w służbie podczas uroczystości żałobnych (od ostatniej
niedzieli) i pogrzebowych, czy to w Rzymie, czy w Polsce - zdobyło
sprawność "Ostatniej Białej Służby". Ocenia się, że w służbach w sumie
wzięły czynny udział tysiące harcerek i harcerzy ZHR (w Rzymie służbę
pełniło ponad tysiąc harcerek i harcerzy).

Brakuje mi tu informacji o udziale ZHP. Chyba, że to ZHR koordynował
całą BŚ w Polsce i Rzymie- w takim razie zwracam honor;)

Zwróciłem też uwagę na źródła:
Białe Sprawności http://www.zhr.pl/drogowskazy/14.htm
Białe Sprawności na stronach 169 WDH http://www.169.zhr.pl/historia_harcerstwa/biale_sprawnosci.htm
BS na stronach Towarzystwa im. Józefa Piłsudskiego
BS 2002 ZHR
BS 2005 ZHR
Zdjęcia BS 2005 Okręgu Górnośląskiego Harcerek i Harcerzy ZHR
Źródło: "http://pl.wikipedia.org/wiki/Bia%C5%82a_S%C5%82u%C5%BCba"

Co zapewne tłumaczy powyższe informacje...

phm Marcin Bartosiewicz
Hufiec ZHP Warszawa Wola

W Twoim liście datowanym 20 marca 2006 (08:47:10) można przeczytać:

--
Pozdrowienia,
 Szary