[Czuwaj] Re: O obozach harcerskich w ZHP

Aleksander Senk senk w post.pl
Czw, 23 Mar 2006, 23:54:58 CET

Darek Brzuska napisał(a):
> Olek Senk napisał, w odpowiedzi Dominikowi, ciekawy list zaczynający się
> od:

> itd, itd.
>
> Mój szacunek. Nic dodać, nic ująć.
> Może z tym zastrzeżeniem, że ja, instruktor żoliborskiego chowu,
> preferuję obóz (podobóz) koedukacyjny.
[ciach]

Darku!
Dziekuję Ci za takie słowa...
Miłe są one tym bardziej, że zupełnie niespodziewane.

A co do koedukacyjnosci (pod)obozów... heeeeeh... dopisałem to juz na
samym końcu, trochę zadziornie :)
Też myślę, że nie jest to temat, który bezwględnie należy teraz rozwijać
:)

olek
(instruktor z chowu w monopłciowych drużynach harcerskich, prowadzący
koedukacyjną drużynę wędrowniczą)