[Czuwaj] Re: O obozach harcerskich w ZHP

Pią, 24 Mar 2006, 12:09:50 CET

----- Original Message -----
From: "Aleksander Senk" <senk w post.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 23 March 2006 23:54
Subject: Re: [Czuwaj] Re: O obozach harcerskich w ZHP

> A co do koedukacyjnosci (pod)obozów... heeeeeh... dopisałem to juz na
> samym końcu, trochę zadziornie :)
> Też myślę, że nie jest to temat, który bezwględnie należy teraz rozwijać
> :)
>
> olek
> (instruktor z chowu w monopłciowych drużynach harcerskich, prowadzący
> koedukacyjną drużynę wędrowniczą)

No własnie. Włąsnie na tym pozimoie koedukacja zaczyna sprawiac kłopoty na
obozie... a przynajmniej na obozach, które miałem mozność obserwować. Jak
sobie z tym radzisz?

Dominik Jan Domin
"Druhu, my tylko rozmawialiśmy... a ona ma skończone 16 lat!!" - cytat z
mojego wędrownika. Fakt, tylko rozmawiali.