Re: [Czuwaj] Piotr lat 24 sączy już druga butelkę piwa

Sambor ryfy w wp.pl
Pią, 24 Mar 2006, 07:05:03 CET

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <goo.grupy w 4zywioly.pl>

> A ty myślisz, że to prezentacja komendy watry?
raczej tak nie myślę, może wytłumacz mi jeszcze rozbieżności pomiędzy stroną
www a regulaminem.

> A może porównanie tego co można robić w życiu w danej chwili?
hehe, cieszę się, że całe społeczeństwo jest tak pozytywne :)
bo pozostałe osoby odzwierciedlają pewny ideał harcerza, a ten Piotr wziął
się między nimi "ni z gruchy ni z pietruchy".

Choć jeśli miało to być porównanie, to młodzi ludzie wypadają w nim bardzo
dobrze, rzeczywistość jest bardziej prozaiczna :(
Wstawienie Piotra wygląda na mało przemyślane, bo nie każdy zaglądający na
tą stronę odbierze to jako "porównanie", ale bardziej jako wzorzec,
prezentacje wędrowników w różnych okresach dziejów.

Czuwaj!
Sambor
www.zhp.walbrzych.pl