[Czuwaj] Piotr lat 24 sączy już druga butelkę piwa

Michał Górecki goo.grupy w 4zywioly.pl
Pią, 24 Mar 2006, 07:10:17 CET

Sambor napisał(a):

> Choć jeśli miało to być porównanie, to młodzi ludzie wypadają w nim
> bardzo dobrze, rzeczywistość jest bardziej prozaiczna :(
> Wstawienie Piotra wygląda na mało przemyślane, bo nie każdy zaglądający
> na tą stronę odbierze to jako "porównanie", ale bardziej jako wzorzec,
> prezentacje wędrowników w różnych okresach dziejów.

Jeśli jakiś wędrownik odczyta to jako wzorzec, zacznie pić i nie
pojedzie na watrę, a nawet wystąpi z ZHP, to ja się będę cieszył. Bo to
taki dobór naturalny. Nie chciał bym chyba takich gigantów
intelektualnych w ZHP :]