[Czuwaj] szlufki naramiennikowe

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Pią, 24 Mar 2006, 11:29:50 CET

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <michal.gorecki w zhp.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, March 24, 2006 11:17 AM
Subject: RE: [Czuwaj] szlufki naramiennikowe

> Witam,
>
> czy ktos z Was ma zamowione w skladnicy 4 Zywioly szlufki naramiennikowe z
> numerem druzyny? Szczegolnie interesuje mnie wyglad oznaczenia stopni
> (szczegolnie rozmieszczenie belek w stopniu wywiadowca/tropicielka,
> krokiewek w stopniu cwik / samarytanka i gwiazdek w stopniu HR). Czy moge
> poporsic o zdjecia tych naramiennikow na priva? :)

z wyglądem możesz zapoznać się w regulaminie mundurowym. To jedyny
dopuszczony przez regulamin wygląd "szlufek naramiennikowych" jak to
nazywasz :)

g00rek
=====

Michale,

ja wiem, jak wygladaja w regulaminie i wiem jak wygladaja w stopniu odkrywca
pionierka. Nie wiem natomiast jak wygladaja gotowe, wykonane przez 4
Zywioly - sorry, ale w tym wypadku, to ja jestem niewierny Tomasz :P i jak
"nie namacam" wzrokowo, to nie uwierze ;))) ze wygladaja tak samo :P

Swoja droga kompozycyjne rozmieszczenie oznaczenia stopnia HR na szlufce
pozostawia wiele do zyczenia :P lacznie z tym, ze jak porownuje odkrywce
pionierke z wzorem z regulaminu (podanym na stronie 4 Zywioly) a wykonana
szlufka, tez prezentowana na tej samej stronie, to sorry, ale sie roznia od
siebie.

I zeby nie bylo - nie czepiam sie, tylko prosze o informacje, a nie o
odsylanie od Annasza do Kajfasza :P

Pozdrawiam
Viking-Szczecin