[Czuwaj] szlufki naramiennikowe

Michał Górecki michal.gorecki w zhp.pl
Pią, 24 Mar 2006, 11:49:38 CET

Rafał. Nie wiem o co ci chodzi.

4zywioly.pl/naram.jpg

Na górze naramiennik gotowy, skanowany (akurat wersja dla Ryszarda
Polaszewskiego, jak będzie miał czas to tu potwierdzi ;)

Na dole wzór wg którego jest to u nas robione.
Na dole po prawej naramiennik który jest w regulaminie (notabene nasz haft i
wzór w regulaminie pochodzą z TEGO SAMEGO pliku (fizycznie) bo ja obydwa
przygotowywałem ;)

Więc nie wiem o co ci chodzi...

Aha, naramiennik oczywiście prezentowany jest w wersji PRZED zwinięciem go
na mundurze.