[Czuwaj] szlufki naramiennikowe

hm. Rafal M. Raniowski HR rafal w harcerz.pl
Pią, 24 Mar 2006, 12:30:39 CET

----- Original Message -----
From: "Michał Górecki" <michal.gorecki w zhp.pl>
To: "'Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.'" <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, March 24, 2006 11:49 AM
Subject: RE: [Czuwaj] szlufki naramiennikowe

Rafał. Nie wiem o co ci chodzi.

4zywioly.pl/naram.jpg

Na górze naramiennik gotowy, skanowany (akurat wersja dla Ryszarda
Polaszewskiego, jak będzie miał czas to tu potwierdzi ;)

Na dole wzór wg którego jest to u nas robione.
Na dole po prawej naramiennik który jest w regulaminie (notabene nasz haft i
wzór w regulaminie pochodzą z TEGO SAMEGO pliku (fizycznie) bo ja obydwa
przygotowywałem ;)

Więc nie wiem o co ci chodzi...

Aha, naramiennik oczywiście prezentowany jest w wersji PRZED zwinięciem go
na mundurze.

g00rek
=====

Oki, po kolei :)

Te szlufke juz wykonana z numerem "44" widzialem :) w porownaniu do tej z nr
"147", przyznasz ze jest roznica w wielkosci (wysokosci szlufki). To raz :)

Dwa, chodzilo mi o to jak wygladaja gotowe szlufki ze stopniami wywiadowca /
tropicielka, odkrywca / pionierka i HR, bo rozmieszczenie stopni na szlufce
jest malo... nazwijmy to ciekawe

http://www.4zywioly.pl/content/Image/stopnie/stop.2b.jpg

http://www.4zywioly.pl/content/Image/stopnie/stop.2k.jpg

http://www.4zywioly.pl/content/Image/stopnie/stop.2g.gif

Codzi mi konkretnie o odleglosci pomiedzy oznaczeniami stopnia. To sa
rysunki regulaminowe, przedstawiajace pewein projekt. Ale roznice miedzy
projektem a wykonaniem zawszesa - np. w tym przypadku wysokosc szlufki jest
inna na projekcie, a inna na gotowej, wykonanej.

Stad moja prosba o podeslanie zdjec wykonanych juz szlufkek ze stopniami
wywiadowca / tropicielka, odkrywca / pionierka i HR, poniewaz chcialem sie
zorientowac, czy sa takie same jak w projekcie, czy moze roznia sie lekko
przy wykonaniu.

Mam nadzieje, ze teraz wyrazilem sie jasniej :)))

Jesli ktos dyzponuje zdjeciami to prosze na priva :)

Pozdrawiam :)))
Viking-Szczecin