[Czuwaj] szlufki naramiennikowe

Michał Górecki michal.gorecki w zhp.pl
Pią, 24 Mar 2006, 13:35:26 CET

> Dwa, chodzilo mi o to jak wygladaja gotowe szlufki ze stopniami wywiadowca
> /
> tropicielka, odkrywca / pionierka i HR, bo rozmieszczenie stopni na
> szlufce
> jest malo... nazwijmy to ciekawe
>
> http://www.4zywioly.pl/content/Image/stopnie/stop.2b.jpg
>
> http://www.4zywioly.pl/content/Image/stopnie/stop.2k.jpg
>
> http://www.4zywioly.pl/content/Image/stopnie/stop.2g.gif
>
> Codzi mi konkretnie o odleglosci pomiedzy oznaczeniami stopnia. To sa
> rysunki regulaminowe, przedstawiajace pewein projekt. Ale roznice miedzy
> [...]

Ech Rafał jaka różnica?? Szlufki mają taką samą wysokość, identyczną jak
naramiennik wędrowniczy, FIN.

Rozmieszczenie krokiewek wymusza ich kąt nachylenia wypełniają całą
przestrzeń :]

Belki rozmieszczone są symetrycznie względem wolnego miejsca.
Zresztą to JEST IDENTYCZNIE JAK W REGULAMINIE. Nie wiem zupełnie o co ci
chodzi.