[Czuwaj] Re: system stopni instruktorskich

Krzysztof Ludwig krzysiekl w interia.pl
Pią, 24 Mar 2006, 12:31:01 CET

----- Original Message -----
From: "Dominik Jan Domin" <djdomin w biol.uni.torun.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, March 24, 2006 12:06 PM
Subject: Re: [Czuwaj] Re: system stopni instruktorskich

No tak. Ale problemem nie jest tutaj system stopni instruktorskich, tylko
konkretne osoby w komisji.

Słyszałem o hufcu, w którym na przykład drużynowym w wieku 16, 17 lat nie
pozwala się przyjść na KSI "bo są za młodzi". I tylko tyle. Nie ocenia się
ich pracy, prób, tylko odsyła, ignorując system stopni.
I nie za bardzo da się coś z tym zrobić. Członkowie tej KSI nie chcą się
przeszkolić do funkcji, nie ubiegają się też o uzyskanie uprawnień do
przyznawania stopnia phm.
Czyli np. komisja chorągwiana nie ma prawa się ich czepiać a problem musi
być rozwiązany na miejscu, w hufcu.

Pozdrawiam!

Krzysiek

69 tysiecy samochodow na sprzedaz! >>> http://link.interia.pl/f1916