[Czuwaj] Re: system stopni instruktorskich

Pią, 24 Mar 2006, 12:06:44 CET

----- Original Message -----
From: "Janusz Sikorski" <jsikorski w wp.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 23 March 2006 22:54
Subject: [Czuwaj] Re: system stopni instruktorskich

> W ramach próby mają robić rzeczy które już robili wielokrotnie... Nie
> bardzo wiem czemu ma to służyć, bo na pewno nie rozwojowi. W

Otóż to. Mój obecny podopieczny ma zrobić "obxnego i kwatermistrza biwaku",
mimo, że te funkcje pełnił nie raz, biwaki były kotrolowane pomyslnie przez
KR... i nic, ma to zrobic jeszcze raz. Nie musże dodawać, ze nikt z KSI
nawet się na biwaku nie pojawi, aby obejrzeć jak on sobie radzi?

Nie rozumiem tych wymagań - i tyle.

DJD