[Czuwaj] Re: system stopni instruktorskich

Pi±, 24 Mar 2006, 12:13:50 CET

----- Original Message -----
From: ""Adrian Łaskarzewski"" <adrian_2 w zhp.inet.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, 24 March 2006 00:19
Subject: Re: [Czuwaj] Re: system stopni instruktorskich

Jeśli mają robić rzeczy, które robili wielokrotnie, to znaczy, że:
a) nie rozumieją idei systemu stopni i metody harcerskiej,
lub:
b) opiekunowie ich prób tego nie rozumieją,
lub, w najgorszym przypadku:
c) KSI w której otwierają próby nie rozumie systemu stopni i to już jest
tragedia, która być może jest przyczyną negatywnego postrzegania przez
Ciebie systemu stopni instruktorskich w ZHP.

===

Tak. Mój podopieczny tego nie chciał robić. Ja nie chciałem, aby on to
robił. Ale nasza KSI chciała. Co¶ dodać?

DJD