[Czuwaj] Wylkuczony - czy na pewno??

Pią, 24 Mar 2006, 14:54:02 CET

----- Original Message -----
From: <wedrowka1 w vp.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, 23 March 2006 22:39
Subject: [Czuwaj] Wylkuczony - czy na pewno??

> Czy harcerz morze nadal uczestniczyć w biwakach i rajdach?

Dopóki nie zostanie prawomocnie przywrocony do organizacji - nie może. I co
z tego? Fikcja.

> W statucie pisze że osoba może być wykluczona na 3 lata ale czy tyczy się
> to także udziału w różnych imprezach i działaniach ZHP?
> Czy może  być wtedy zastępowym lub osoba pełniącą w pewnym stopniu role w
> drużynie  które mają wpływ na wychowanie młodych członków?

Nie może pełnić żadnych funkcji, gdy nie jest członkiem ZHP. Co więcej, na
stałe traci stopnie i sprawności - tj. musi wszystko zdobywac od nowa.

> wiem że jest wielu podobnych do mnie którzy się nie zgadzają na podobne
> sytuacje, w moim hufcu coraz wiencej ludzi ma odwagę powiedzieć NIE
> patologi i starać się  postępować zgodnie z Prawem Harcerskim

No to juz - wspólna akcja uświadamiająca na tamtego "drużynowego".

Dominik Jan Domin
PS. Przy braku stałego łącza możesz napisac ist spokojnie w trybie OFF-LINE
i łączyć sie z siecia tylko na czas wysłania i odebrania e-maili.