[Czuwaj] Wylkuczony - czy na pewno??

Pią, 24 Mar 2006, 15:16:30 CET

----- Original Message -----
From: <wedrowka1 w vp.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Thursday, March 23, 2006 11:49 PM
Subject: [Czuwaj] Wylkuczony - czy na pewno??

> Pół roku temu Zwolniłem z członkostwa w ZHP mojego harcerza

Co to znaczy "Zwolniłem z Członkostwa w ZHP" ?
- skreśliłeś z listy członków ZHP,
- wykluczyłeś z ZHP.

Skoro było to pół  roku temu czyli za "starego statutu"
więc nie dotyczył osób wykluczonych decyzją drużynowego.

W praktyce, taki wykluczony mógł zostać członiem ZHP
już na drugi dzien po wykluczeniu, np. w innej druzynie.
Skoro został po wykloczeniu przez Ciebie
przyjęty do innej druzyny to jest kłopot.
Jedyne co mozna zrobić, jesli ta osoba nadal łamie Statut ZHP,
to "dopaść" jego nowego drużynowego
za to że toleruje łamanie statutu ZHP.
Np. za "pomocą" KRH  lub komendanta.

> Również czekam na nformacje sprawie nowego Statutu

Nowy Statut nie ma tu bezpośredniego odniesienia.

Czesław