[Czuwaj] Powie¶æ harcerska

Marek Jedynak marek_jedynak w o2.pl
Sob, 25 Mar 2006, 00:21:28 CET

> Hmmm... A "Wzgórze Rosiczki", naj¶wie¿sza ksi±¿ka hm. Paw³a "KOHUBA"
> Wieczorka? I inne jego propozycje literatury harcerskiej, jak np.
> chocia¿by "Piêæ zielonych"? A ze starszych ksi±¿ek, np. "Plama na
> z³otej puszczy"? Jest sporo beletrystyki harcerskiej poza "Czarnymi
> Stopami".
Dodam od siebie jeszcze:
*Sylwester Bana¶, "Nad czarn± wod± p³ócienny nasz dom", £ód¼ 1987.*

Ksi±¿ka jest o dru¿ynie wodnej obozuj±cej w Sielpi (O¶rodek Harcerski
KCH Kielce - za czasów powie¶ci - OH Hufca Koñskie ;)
Niesamowite przygody wpisane w prawdziwe realia lat 60-tych XX wieku i
miejsca (Sielpia i okolice). Uda³o mi siê z³aziæ chyba wszystkie
wymienione w ksi±¿ce miejsca, wiêc potem i ksi±¿kê poch³±n±³em bez
reszty. Zapewne w ka¿dej bibliotece w oddziale dla dzieci j±
znajdziecie. Te¿ tam na ni± natrafi³em.

Marek