[Czuwaj] Re: Powie¶æ harcerska

Piotr Giczela piotr.giczela w zhr.pl
Sob, 25 Mar 2006, 00:37:12 CET

>  Dodam od siebie jeszcze:
>  Sylwester Bana¶, "Nad czarn± wod± p³ócienny nasz dom", £ód¼ 1987.

>  Ksi±¿ka jest o dru¿ynie wodnej obozuj±cej w Sielpi (O¶rodek
> Harcerski KCH Kielce - za czasów powie¶ci - OH Hufca Koñskie ;)
>  Niesamowite przygody wpisane w prawdziwe realia lat 60-tych XX
> wieku i miejsca (Sielpia i okolice). Uda³o mi siê z³aziæ chyba
> wszystkie wymienione w ksi±¿ce miejsca, wiêc potem i ksi±¿kê
> poch³±n±³em bez reszty. Zapewne w ka¿dej bibliotece w oddziale dla
> dzieci j± znajdziecie. Te¿ tam na ni± natrafi³em.
 >  Marek

No to ja jeszcze dodam:

1. H. Makarski - "Na tropie pradziadka Waleriana"
2. Autora nie pamiêtam - "Z notatnika zastêpowego"
3. K. Paradowicz - "Bandera Zawiszy Czarnego"
4. C. Le¿eñski - "Marek i Jarek wyruszaj± na zachód"
5. jak wy¿ej - "Marek i Jarek broni± Warszawy"
6. S. Biskupski - "Wrze¶niowa próba"

Jest jeszcze trochê pamiêtnikarsko - historycznych, ale rozumiem, ¿e
tu chodzi o beletrystykê. Wiêc po szybkim zerkniêciu na pó³kê
wypisa³em tyle.

--
Pozdrowienia,
 Piotr Giczela