(Fwd) Re: Re[2]: [Czuwaj] stopnie instruktorskie

Krzysztof Ludwig krzysiekl w interia.pl
Śro, 29 Mar 2006, 12:34:10 CEST

----- Original Message -----
From: "Tomasz Werner" <twerner w igf.edu.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, March 29, 2006 11:04 AM
Subject: (Fwd) Re: Re[2]: [Czuwaj] stopnie instruktorskie

> wg aktualnych przepisow 50% hm...

Tak, oczywiście. To oczywista pomyłka. Napisałem bezmyślnie.

> nie widze nigdzie takiego wymogu w statucie...
> a w systemie stopni harcerskich tez nie...

Nie ma wcale żadnych wymagań, jeśli chodzi o kapituły same w sobie. Nawet
to, że by kapituła na HR-a składała się z HR-ów jest zwyczajowy.
A chodziło mi o to, że  § 22. 4 brzmi "Funkcję instruktorską może pełnić
instruktor. W uzasadnionych wypadkach komendant hufca może dopuścić do
pełnienia funkcji instruktorskiej członka zwyczajnego nie będącego
instruktorem, który ukończył 16 lat i posiada odpowiednie kwalifikacje
instruktorskie."
Punkt ten nie zabrania mianowania osoby, która nie jest instruktorem, ale
sugeruje, żeby robić to z niechęcią :)

Pozdrawiam!
Krzysiek

Jak sie go pozbyc? >>> http://link.interia.pl/f191a