(Fwd) Re: (Fwd) Re: Re[2]: [Czuwaj] stopnie instruktorskie

Krzysztof Ludwig krzysiekl w interia.pl
Śro, 29 Mar 2006, 15:03:45 CEST

----- Original Message -----
From: "Tomasz Werner" <twerner w igf.edu.pl>
To: <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Wednesday, March 29, 2006 2:51 PM
Subject: (Fwd) Re: (Fwd) Re: Re[2]: [Czuwaj] stopnie instruktorskie

> Kapitula na HR musi skladac sie z HR-ow
> "9. Do prowadzenia prób HO i HR (zatwierdzenia programu próby oraz
> podjęcia decyzji o przyznaniu stopnia) można powołać kapitułę stopni
> przy drużynie, szczepie, związku drużyn lub hufcu. W skład kapituły
> mogą wchodzić tylko posiadający ten stopień harcerze i instruktorzy.
> Kapituła składa się przynajmniej z trzech członków. Szczegółowe
> zasady
> funkcjonowania kapituły określają członkowie kapituły, a zatwierdza
> komendant jednostki, przy której działa kapituła. "

Racja. Powinienem był sprawdzić a nie pisać głupoty.
Przepraszam wszystkich.

> Widze tu pewien dysonans - w druzynie i szczepie funkcja czlonka
> Kapituly nie jest funkcja instruktorska - np w druzynie moze byc
> kapitula HR i nikt z jej czlonkow nie jest uwazany ze pelni funkcji
> instruktorskiej. To ze na poziomie hufca taka kapitula jest powolana
> przez ktda hufca oznacza ze automatycznie czlonkowie kapituly sa
> nobilitowani do funkcji instruktorskich... i maja czynne prawo
> wyborcze..choc robota ta sama.... Tomek Werner

W drużynie pracuje się głównie z wędrownikami.
W kapitule głownie z instruktorami.
I dlatego można jakoś przymknąć oko na dysonans. Ma to jakis sens.
Problem jest ze kapitułą szczepową, bo ona pracuje i z wędrownikami i z
instruktorami. I tu dysonans jest.

Pozdrawiam!

Krzysiek

Seksualna edukacja... >>> http://link.interia.pl/f191b