FW: [Czuwaj] harcerze a płonące lasy

Pon, 8 Maj 2006, 08:24:01 CEST

Dnia Sunday, 7 maja 2006 20:38, Bogdan Ciechomski napisał:

> [...]

My w zeszłym roku chcieliśmy zorganizować Zobowiązanie Instruktorskie w
ogrodach na dachu BUW w Warszawie. Kierownikiem administracyjny zgodził się
na wejście do ogrodów po zamknięciu, tylko kategorycznie zabronił palenia
jakiegokolwiek ognia podczas imprezy, bo jak powiedział: "Już kiedyś byli
harcerze, przyszli z pochodniami, od których zapaliły się krzewy".

I tak był wyrozumiały, ja bym sił chyba nie zgodził więcej, po takiej akcji.
--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"