[Czuwaj] Szukam psychologa / prezentacja maturalna

Damian Grzegorczyk s.slonko w interia.pl
Pon, 8 Maj 2006, 13:20:49 CEST

.. odnośnie mojj prezentacji maturalnej. Temat: przedstaw kreację
bohaterów, którzy doświadczyli okucieństw II WŚ i próbują odbudować świat
moralności. Przestaw to pod kątek psychologicznym.

Chciałbym właśnie pod kątem psychologii zaprezentować ten temat.. dlatego
też szukam takiej kompetentnej osoby do tego. Może, ktoś z naszych
listowiczów jest, albo zna harcerza-psychologa, albo
nieharcerza-psychologa. Najmilej widziany adres e-mail.

Bibliografię mam, koncepcję również, plan jako taki również. Ale teraz to
wszystko muszę w coś ubrać, i skonkretyzować. Więc również jakieś
podpowiedzi, wskazówki mile widziane pod moim adresem s.slonko w interia.pl
Moja blibliografia: H. Krall "Zdąrzyć przed Panem Bogiem", Grudziński
"Inny świat", tomik Różewicza "Niepokój".

Zamiast ubrania... >>> http://link.interia.pl/f1935