Odp: RE: [Czuwaj] karta euro 26

Robert Borzecki zielony_beret w wp.pl
Pon, 8 Maj 2006, 17:35:02 CEST

Hmmm tez byłem i jestem nadal zainteresowany wyrobieniem tej wersji karty. Nawet dzwoniłem niedawno do Gdańska, do siedziby firmy wydającej w Polsce karte i dowiedziałem się że zgodnie z zapowiedzią karta będzie dostępna TYLKO w komendach hufców a konkretnie ma to zacząc funcjonować w najbliższych tygodniach. Rozmawiałem przed długim weekendem. Mam nadziję że tak będzie jak mówią.

--
hm. Robert Borzecki
62. WRDH "WYSSOGOTA"