[Czuwaj] 1% (?)

Seascout seascout w go2.pl
Wto, 9 Maj 2006, 17:07:22 CEST

W zeszłym roku, 27 kwietnia 2005 na koncie GK było 249 938,29

Do dziś nikt nie podał ile pieniędzy wpłynęło na konto GK do końca kwietnia.

Zakładając, że:
a. więcej ludzi wpłaca, bo jest więcej ludzi "uświadomionych", więcej ludzi
wie, że może wpłacić,
b. kampania była lepsza niż w zeszłym roku (wielokrotnie mnie o tym
zapewniano, że tak jest - również na tej liście)
- to powinniśmy mieć więcej środków niż w zeszłym roku.

Na ile obstawiacie? Ja uważam, że wzrost powinien wynosić przynajmniej 15%.

Seascout

PS. Celowo unikam to mówienia o kontach hufców i chorągwi. Bo ogólnopolska
akcja promocyjna jedynie wspiera działania promocyjne hufców. Natomiast to
co wpływa na konto GK, to "czysty" efekt kampanii promocyjnej 1%. Dodajmy -
w tym roku - genialnej kampanii.

Seascout