[Czuwaj] 1% (?)

Michał Górecki g00rek w o2.pl
Wto, 9 Maj 2006, 17:38:43 CEST

Oczywiście że była lepsza!!! Tak twierdza środowiska z całej Polski! :]

Oburzeni instruktorzy, którzy uważają, że umieszczenie Murzyna na plakacie
(bez munduru!!!) to masakryczne posunięcie. To samo z małpą w mundurze.

I co z tego, że zeszłoroczna kampania dostala nagrodę za najlepsza kampanię
organizacji non profit. Przecież była tak nieharcerska! I za mało cmentarzy
w tle, brak flagi i piosenek! Harcerskich piosenek*

Ech.

g00rek

P.S. Oczywiście w tle insrtuuuktoooorska naaasza pieeeeśń. Koniecznie
mruczana.