[Czuwaj] nowy minister o harcerstwie ?

Śro, 10 Maj 2006, 09:23:34 CEST

Prawda, jak sądzę. Ja nie słyszałem porannego wywiadu, ale wypowiadał się w
programie Moniki Olejnik. Tam na pytania : " Czy to dobrze że Pan
jako lider Młodzieży Wszechpolskiej..... " " Jaki stosunek ma
Młodzież... "
Odpowiadał w stylu: "A czy Pani, jako członek ZHP ...."
"A Czy dobrze by było gdyby ZHP...."
Niby słowa złego nie powiedział, ale pejoratywny wydźwięk
ewidentny....

 Pozdrawiam
 Ryszard Rutkowski

Tekst oryginalnej wiadomości:
Od: "czesiek.harcerstwo" <czesiek w harcerstwo.net>
Do: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Temat: [Czuwaj] nowy minister o harcerstwie ?
Data: 2006-05-10 09:18:14

czesiek> Ktoś coś o tym słyszał ?
czesiek> http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.rec.harcerstwo&aid=41416480
czesiek> Prawda, plotka, przekłamanie ?

czesiek> Czesław
czesiek> ------------------------------------------------
czesiek> Czy ktoś to słyszał, czy ktoś coś we?

czesiek> Dziś w pracy usłyszałem, że nowy minister szkolnictwa
czesiek> wypowiadał się negatywnie o ruchu harcerskim.
czesiek> Udzielał wywiadu rano (wtorek - 9 maja).
czesiek> Czy może ktoś oglądał/słuchał tego wywiadu?
czesiek> O co w nim chodziło? Wiem tylko tyle, że gloryfikował
czesiek> MWP. Ponieważ nie wszyscy realnie, u mnie w pracy
czesiek> spoglądają na rzeczywistość, nie wypadało mi się
czesiek> dopytywać, aby nie spowodować kłótni. A w tym
czesiek> gronie spotkam się dopiero za tydzień.
czesiek> Leszek

czesiek> Autor:"LeszekB" <maksy23 w gazeta.pl>
czesiek> Data:9 maja 2006 21:36:08

Wiadomość wysłana przez program DRACO ORGANIZER http://www.dshome.pl