[Czuwaj] Re: 1% (?)

Piotr Tabor ptabor w czuwaj.net
Czw, 11 Maj 2006, 18:31:11 CEST

Mariusz Cyrulewski napisał(a):

> Ja tam zrozumiałem zachwyt druha Przewodniczącego
>
> Cyrek
> [A 51]
Cholercia... ,

Chciałem napisać wstęp: "Drogi Seascoutcie, jeśli to co piszesz jest
serkazmem to go w pełni popieram i rozwinę myśl, jeśli nie... to się
kompletnie z Tobą nie zgadzam..."...
Ale zapomniałem - ach ta skleroza ;-)

"Eche, eche... każdy wieloryb tak mówi"....

Pozatym miło mi dowiedzieć się, że Seascout i jeden z dwóch moich
faworytów na naczelnika to ta sama osoba :)

Czuwaj,
pwd. Piotr Tabor