[Czuwaj] Re: 1% (?)

Seascout seascout w go2.pl
Czw, 11 Maj 2006, 22:36:20 CEST

::
::> Ależ ten internet jednak mało rozwinięty... Zachwyt i optymizm Klepacza
::> ROTFL :-)
::>
::> Kowlak
::>
::> PS. kiedyż ach kiedyż będzie mail przekazywał w pełni emocje :-) :-)
::
::Ja tam zrozumiałem zachwyt druha Przewodniczącego
::

Ale nie rozumiem. Mnie przekonał Zubek - pisząc na tej liście, że pomysł by
wykorzystać negatywny stereotyp na naszą korzyść jest genialny oraz dh
Prędka, tłumacząca iż w tym roku kampania nastawiona jest PRZEDE WSZYSTKIM
na pozyskiwanie pieniędzy a nie na kreowanie wizerunku.

Skoro tak, to na pewno powinien większy wpływ pieniędzy na konto 1% GK niż w
zeszłym roku - nieprawdaż? A dokładając do tego coraz większą świadomość
podatników w możliwości wpłacania 1% to powinniśmy mieć przynajmniej wpłaty
tych samych osób co w zeszłym roku + ci nowi uświadomieni podatnicy i
"złowieni" w genialną kampanię.

Więc raczej oczekiwałem, że moje szacunki wzrostu o 15% będą zakrzyczane, że
za mało...

Seascout