FW: [Czuwaj] Re: 1% (?)

Seascout seascout w go2.pl
Pią, 12 Maj 2006, 10:57:25 CEST

Piotr napisał:
>Zatem nie rozumiem zachwytu i określeń "Genialna kampania". Może jestem
>Ślepy i przeoczyłem miliony reklam, nie dotarły do mnie  druki -

[R:]

Ależ Piotrze, określenie "genialne" w odniesieniu do kampanii ZHP 1%
niestety nie jest mojego autorstwa. Tak pomysł agencji, której ZHP zleciło
kampanię określił Zubek w poście wysłanym na tę listę w dniu 19.04.2006 -
więc nie mogę się przyznawać do autorstwa. No trudno.

Seascout

PS. Ponieważ na to typowanie nikt nie odpowiedział, niebawem będę miał nowy
konkurs.