[Czuwaj] ustawa, bylo: Roman Giertych c.d.

admiral admiral w pomaranczarnia.org
Pią, 12 Maj 2006, 20:49:36 CEST

Sławomir Waś napisał(a):

>Tylko dlaczego ciągle nie mamy projektu Ustawy o Harcerstwie. Polskim (uchwała Zjazdu). Powtarzam do znudzenia, że obecnie jest najlepszy klimat do jej przyjęcia przy współdziałaniu ZHP i ZHR. A wspólnych interesów mamy wiele!!!

Hmm. Jesli chodzo o mnie, to dlatego, ze nie bardzo widze sensownosc
takiej ustawy. Skoro juz troche czasu minelo czasu, to moze ktos ma
chwile, aby przyblizyc nieco szczegolow tego pomyslu. Co w tej ustawie
mialo by sie znalezc? Ja wiem o sprawie tyle, co jest w uchwale
zjazdowej (p. pon.). Pomysl wydal mi sie nieco absurdalny, aby uchwalac,
ze ktos ma przygotowac projekt - bez mowienia "o co walczymy".
Kto tam byl, kto glosowal, powidzcie cos wiecej!

Pozdr.,
Admiral

PS: Tekst uchwaly Zjazdu ZHP dla tych, co nie wiedza:
XXXIII Zjazd ZHP zobowiązuje nowo wybrane władze ZHP do opracowania i
przedłożenia w Sejmie Obywatelskiego Projektu Ustawy o Harcerstwie.