[Czuwaj] Roman Giertych c.d.

Sławomir Waś slawek w wasie.pl
Pią, 12 Maj 2006, 00:22:26 CEST

Jak podał, przykładowo w 2002 r. na sfinansowanie wypoczynku dzieci i młodzieży Stowarzyszenie "Wspólnota Polska" otrzymała - 2,2 mln zł, ZHP - 1,6 mln zł, Caritas Polska - 1 mln zł, Polska Federacja Sportu Młodzieżowego - 500 tys. zł, a ZSMP - 441 tys. zł. W tym wszystkim nikt poza ZSMP nie budzi specjalnych kontrowersji. Tak samo jest w roku następnym, podobne organizacje, podobne kwoty - powiedział Giertych.

http://wiadomosci.wp.pl/wiadomosc.html?kat=1342&wid=8305392&rfbawp=1147385566.274&ticaid=11968

Giertych nie musi mnie jak wiecie specjalnie kupować. Ale takie wypowiedzi leją miód na moje serce :-)
Zauważyliście, że mowy minister już spotkał się z Naczelniczka ZHP? Poprzedniemu zajęło to kilkanascie tygodni a spotkanie trwało 5 minut.
Tylko dlaczego ciągle nie mamy projektu Ustawy o Harcerstwie. Polskim (uchwała Zjazdu). Powtarzam do znudzenia, że obecnie jest najlepszy klimat do jej przyjęcia przy współdziałaniu ZHP i ZHR. A wspólnych interesów mamy wiele!!!
SW