[Czuwaj] Giertych

Kamil Mirowski kamil.mirowski w w.tkb.pl
Sob, 13 Maj 2006, 11:15:22 CEST

----- Original Message -----
From: "Seascout" <seascout w go2.pl>

Kamil trzeba wkładać w kij w mrowisko. Stoimy przed dyskusją programową,
mamy dyskutować nad wartościami. Właśnie teraz jest ten czas w ZHP kiedy
należy stawiać takie pytania!

Mówię to - mimo że jak wiesz - nie zawsze do końca się z Tobą zgadzam.

Seascout

--
K: Wiem Rafale. Nie chodzi jednak o to, żeby się z wszystkimi zawsze
zgadzać, prawda? Każdy ma swój rozum i może mieć własne zdanie (chociaż znam

Pozdrawiam :)

Kamil
[B-11]