[Czuwaj] Giertych, ateizm, sluzba Bogu

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Sob, 13 Maj 2006, 19:14:20 CEST

Użytkownik Seascout <seascout w go2.pl> napisał:
 Stoimy przed dyskusją programową,
>mamy dyskutować nad wartościami. Właśnie teraz jest ten czas w ZHP kiedy
>należy stawiać takie pytania!

dyskusja dyskusją, ale... :)
Sytuacja wygląda tak, że ZHP przyjęło tylko jedną rotę: "Mam szczerą wolę całym życiem pełnić służbę Bogu......"
Środowiska które broniły poglądu, że harcerstwo jest dla wszystkich, bez względu na przekonania religijne odeszły z ZHP i założyły SH.
Dopuszczają dwie roty - dla wierzących i niewierzących. Odwiedziłem ich na obozie niedaleko nas - też harcerze. Sympatyczni. Umozliwiają rozwój swoim członkom.
A w ZHP - czyżby brak konsekwencji ?
pozdrawiam z Człuchowa
pwd Andrzej Rolewicz