RE: [Czuwaj] drużyna harcerska dla 14-latka w okolicach Sadyby?

TOGRO.pl togro w togro.pl
Pon, 15 Maj 2006, 17:42:37 CEST

A dlaczego nie skontaktujecie się bezposrednio z hufcami?
Kontakty do wszystkich hufcow w Stolecznej sa na stronie
www.stoleczna.zhp.pl - menu po lewej stronie "hufce"

Pozdrawiam
Tomasz Grodzki
togro w togro.pl