[Czuwaj] Giertych, ateizm, sluzba Bogu

Pon, 15 Maj 2006, 19:19:26 CEST

Dnia Monday, 15 maja 2006 17:58, Kamil Mirowski napisał:
> Zgadzam się - tak powinno być, ale przecież nie można zmienić brzmienia
> Przyrzeczenia... przecież taka jest tradycja... tamtaradei!

Ja tam myślę, że moznaby, tylko pytanie po co? I dlaczego to Przyrzeczenie ma
taką właśnie treść? Ze względu na naciski Episkopatu i zborów
chrześcijańskich wspieranych przez głównego rabina Polski?

> Otwarcie na wierzących i niewierzących - czyż to nie wspaniała utopia? :P
> Nie może tak być... przecież niewierzący to banda kryminalistów, złodziei,
> materialistów, bez jakichkolwiek wartości moralnych, bez sumienia i uczuć -
> to prawie jak podludzie! (W razie gdyby ktoś miał wątpliwości - wszystko to
> sarkazm i wyolbrzymienie problemu.)

To po co to piszesz?

> Jak już pisałem wcześniej - nie zostało i nie zostanie już w tym temacie
> nic co nie było powiedziane wcześniej. Rafał pisał o konieczności stawiania
> pytań - jasne, ale ileż razy można zadawać to samo pytanie nieuzyskując na
> nie odpowiedzi? W końcu człowiek się zniechęca.

Jakie pytanie? Jak nie chce Ci się napisać, to chociaż podaj linki. Ja w
Twoich listach nie widzę, żadnej spójnej wizji.

> Nie bijmy przysłowiowej piany już na liście - jak ktoś ma ochotę jeszcze
> podyskutować - zapraszam do mnie :).

Po co zapraszasz, skoro Twoim zdaniem dyskusja nie ma sensu?

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"