[Czuwaj] Giertych, ateizm, sluzba Bogu

marcin wojtczak majcin w autograf.pl
Pon, 15 Maj 2006, 21:42:17 CEST

Kasia Lipińska napisał(a):
> Przyrzekasz służyć Bogu, bo ktoś ci wmówił, że Bóg nie równa się Bóg.
Ja właśnie nie potrafię tak wmawiać.
Po prostu nie odbieram przyrzeczenia od osoby, która stanowczo twierdzi,
że w Boga nie wierzy.
> Ja uważam ze należy wprowadzić drugą rotę przyrzeczenia,
Mozna, też przyznac, żę harcerstwo opiera się na służbie Bogu, i dla
ateistów nie ma w nim miejsca
> . Póki, co ZHP nie jest organizacją katolicką i dlatego powinno się w
> niej szanować odmienne poglądy.
Służba Bogu nie oznacza, że trzeba być katolikiem, a szanowanie
odmiennych poglądów, nie musi oznaczać, że w ZHP jest miejce dla wszystkich

Marcin