[Czuwaj] drużyna harcerska dla 14-latka w okolicach Sadyby?

Radek Paszkowski radekpa3 w wp.pl
Wto, 16 Maj 2006, 09:57:38 CEST

TOGRO.pl napisał(a):

> A dlaczego nie skontaktujecie się bezposrednio z hufcami?
> Kontakty do wszystkich hufcow w Stolecznej sa na stronie
> www.stoleczna.zhp.pl - menu po lewej stronie "hufce"

Dziękuję wszystkim b. serdecznie za zestawy namiarów - przekażę
zainteresowanemu i to już on będzie się dalej kontaktował i umawiał na
dalsze działania :)

Namiary do hufca też przekażę, ale jak uczy doświadczenie i praktyka
(chociażby ta ;P) kontakt z bezpośrednio zainteresowanymi jest szybki,
miły i konkretny :) A poprzez hufiec... po prostu... _bywa_ ;P :D
Myślę, że Ameryki tym stwierdzeniem nie odkryłem? ;)

Serdeczne pozdrowienia,
Radek

--
Czlowiek nie po to zostal stworzony, by pracowac,