RE: [Czuwaj] drużyna harcerska dla 14-latka w okolicach Sadyby?

TOGRO.pl togro w togro.pl
Wto, 16 Maj 2006, 10:08:27 CEST

Nie wiem, czy odkryles, ale gdy ja dostaje podobna prosbe u mnie w hufcu to
przekazuje od razu do zainteresowanych. A kto ma lepsze namiary na
druzynowych jak nie hufiec?

Przykre te Twoje slowa, ale wierze w to, ze przykrzy sa także niektorzy
hufcowi... :-(
Ale blagam - nie uogolniaj... :-)

Tomek