[Czuwaj] Giertych, ateizm, sluzba Bogu

Wto, 16 Maj 2006, 19:03:56 CEST

Dnia Tuesday, 16 maja 2006 13:29, Kamil Mirowski napisał:
> Uwielbiam takie podejście do sprawy. "Jesteś inny - czemu sobie nie
> pójdziesz?"

Do MENSY tez masz pretensje, albo do Zwiazku Kynologicznego? Nie dziwię, się,
że zniechęca Cię taka dyskusja. Trzy osoby Ci coś klarują, a Ty swoje.

Dla mnie to też jest ważki problem, ale jego rozwiązanie nie wiedzie jedynie
poprzez rozmowę o tym o co w harcerstwie chodzi oraz co znaczą słowa zapisane
w naszych dokumentach, a nie obrażanie się, że nie znaczą tego co akurat Ty
byś chciał.

> Zaiste zachowanie typowo chrześcijańskie i harcerskie...

Ale dlaczego ma być chrześcijańskie? ZHP to nie jest organizacjia religijna
jak sam wspomniałeś..

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"