[Czuwaj] Giertych, ateizm, sluzba Bogu

Wto, 16 Maj 2006, 19:06:46 CEST

Dnia Tuesday, 16 maja 2006 13:57, Michał Górecki napisał:
> Zaraz bo ja się już zgubiłem. Jak jest oficjalnie? Czy do ZHP mogą
> (oficjalnie) należeć tylko monoteiści?

> Czy nie można wierzyć w bogów, ani w "wyższe wartości"?

> Nie pytam o wasze zdanie, tylko o to jak jest de iuro.

G00rek, wiedząc, że uwielbiasz akademickie dysputy, to powiedz: czy mogą
należeć wyznawcy haitańskiego voodoo i czasem sobie kurkę pokroić i pokropić
krwią lenteks?

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"