[Czuwaj] szczegół językowy

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Wto, 16 Maj 2006, 22:54:08 CEST

Mój kolega, wódz i namiestnik Marcin Bednarski "Parasol" napisał między
innymi:

> lenteks

Tłumacząc z żoliborskiego na nasze, o ile dobrze Marcina zrozumiałem, to
pisał o tzw. materacu ogólnoharcerskim. Stwierdzam z lekkim ubolewaniem,
iż znany w całej Polsce materac jest w części hufca Żoliborz utrwalony
jako lenteks. Być może jest to kryptoreklama f-my LENTEX, jeżeli tak, to
ja też się piszę na taką akcję zarobkową :-))

BTW. Materacy obozowych NIE dezynfekuje się, ani nie czyści poprzez
pokropienie krwią kury. Choć tak naprawdę to trudno o dobrą metodę, więc
może sposoby voodoo będą skuteczne

BTW2. Prawdziwą poezją jest nazwa "PIŁSUDSKI" dla kuchni polowej
(pozdrawiam Pragę Północ) Ktoś może zna genezę?

Darek Br...