[Czuwaj] Giertych, ateizm, sluzba Bogu-do Kasi i Dominika

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Śro, 17 Maj 2006, 19:14:20 CEST

Użytkownik Dominik Jan Domin <djdomin w biol.uni.torun.pl> napisał:
> [...]

Rzeczywiście Dominik chyba przesadziłeś z grubej rury "waląc" w Kasię :)

Moim zdaniem w drużynie harcerskiej jest miejsce nie tylko dla ludzi noszących Krzyż, ale też dla harcerzy z lilijką.
Kasi nie proponowałbym Przyrzeczenia (którego nie może złożyć z czystym sumieniem) ale chętnie widziałbym w mojej drużynie. Myślę, ze zyskałaby na tym i drużyna i Kasia.
pwd Andrzej Rolewicz
Człuchów