[Czuwaj] Re: szczegół językowy

Darek Brzuska brzuska w mp.pl
Śro, 17 Maj 2006, 22:20:25 CEST

Grzegorz Skrukwa w odpowiedzi na moje uwagi o lenteksie napisał był:

> Lenteks to nie materac.
> Słowo "lenteks" funckjonuje dość szeroko jako potoczna nazwa wykładziny
> podłogowej z tworzywa sztucznego

Wiem, druhu Grześku, wiem. Ale dla części środowisk Żoliborza to materac,
niestety. Rad bym wiedzieć dlaczego, ale to pewnie zginęło w pomroce
dziejów.

chemik z wykształcenia i zawodu
purysta językowy z zamiłowania
Darek Br...

BTW. Od paru lat upowszechnił się potworek językowy "oglądnąć". Zwłaszcza
wśród polityków, niestety. A ja zawsze myślałem, że mówi się "obejrzeć".

BTW2. Ostatnio usłyszałem w audycji radiowej, że coś jest napisane JASNO
NA BIAŁYM !!!

DB