Re: [Czuwaj] harcerskie formy dotyczące Boga

Marcin Skocz hrskocz w harcerstwo.net
Pią, 19 Maj 2006, 00:11:05 CEST

Andrzej Rolewicz <harc38 w op.pl> napisał(a):
> Kiedyś już puściłem na listę nasze propozycje - ale bez szczególnego
> odzewu. Charakterystyczną cechą naszych obozów jest "cichy czas". Polega
> on na tym, że po śniadaniu i porządkach w namiotach harcerze spędzają 20
> minut z Pismem Świętym. Wszyscy czytają ten sam krótki fragment i
> odpowiadają  (pisemnie) na dwa pytania:
> 1. "O czym pisał autor tych słów"
> 2. "Jak mogę to zastosować w swoim życiu"

To jest ciekawy pomysł i wart przemyślenia. Problem widzę jedynie w tym, że
gdybym miał go zastosować do moich małych ateistów to musiałbym zrobić
wybór z Koranu i Tory jeszcze (dobrze, że to podobne). Ale naprawdę nad tym
myślę...

pozdrawiam
Marcin Skocz