[Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 19, Numer 32

Pią, 19 Maj 2006, 13:15:02 CEST

----- Original Message -----
From: "Kamil Mirowski" <kamil.mirowski w w.tkb.pl>
To: "Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy." <czuwaj w listy.czuwaj.net>
Sent: Friday, 19 May 2006 07:27
Subject: Re: [Czuwaj] Re: Paczka Czuwaj, Tom 19, Numer 32

> Wracając do przykładu Kasi - 7 lat z lilijką na piersi? Bez możliwości
> zdobywania stopni, przechodzenia próby wędrowniczej, bez rozwoju
> instruktorskiego? Jak dla mnie to lekka dyskryminacja - pozbawianie
> harcerza/harcerki takiego rozwoju TYLKO dlatego, że ma inny światopogląd.
> A co, jeśli pochodzi z rodziny ateistycznej? Za pochodzenie też ma się
> mu/jej zamykać rozwój w harcerstwie? IHMO to nie jest najszczęśliwsze
> rozwiązanie. Nie wyobrażam tego.

Tylko dlatego, ze poszła do takiej organizacji, a nie do innej.

A może inne rozwiązanie - niech wstąpi do chóru katedralnego (bo spiewają
piękną muzykę barokową) i robi awantury, ze jej każą na Msze chodzić?

Jakim prawem odrzucasz "słuzbę Bogu", a nie zgadzasz się na odrzucenie
choćby "służby Polsce" albo "być posłusznym Prawu Harcerskiemu"?

DJD