[Czuwaj] zabawne fragmenty

czesiek w harcerstwo.net czesiek w harcerstwo.net
Sob, 20 Maj 2006, 10:43:28 CEST

-----Original Message-----
From: czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net
[mailto:czuwaj-bounces w listy.czuwaj.net]On Behalf Of Andrzej Rolewicz
Sent: Friday, May 19, 2006 10:01 PM
To: Lista dyskusyjna harcerek i harcerzy.
Subject: [Czuwaj] zabawne fragmenty

Użytkownik czesiek.harcerstwo <czesiek w harcerstwo.net> napisał:
"banie się"
>dotyczyło "zabawnych fragmentów" Tory lub Koranu.
(.....)
>Możesz "rzucić" przykładami takich "zabawnych fragmentów" ?

Pismo Święte zawiera mnóstwo historii z "życia", czasami okrutnych,
tragicznych, czasami radosnych a czasami zabawnych. Jezeli ktoś twierdzi,
że:
"nie znam "zabawnych fragmentów""
to trudno byloby o nim powiedziec, ze zna Pismo Święte. Bracia chrześcijanie
! :) Kto nie zna Pisma Świętego - ten nie zna Chrystusa !

Andrzeju.
Nadal raczysz nie zauważać że ja piszę o Torze i Koranie.
Jako chrześcjanin mogę chyba ich nie znać aż tak dobrze
by nie rozpatrywać ich w kontekscie "zabawnych fragmentów"  ?
Zgodzisz się chyba że jest to raczej normalne ?

Czesław