[Czuwaj] zabawne fragmenty

Andrzej Rolewicz harc38 w op.pl
Sob, 20 Maj 2006, 22:45:50 CEST

czesiek w harcerstwo.net napisał:
>Pismo Święte zawiera mnóstwo historii z "życia", czasami okrutnych,
>tragicznych, czasami radosnych a czasami zabawnych. Jezeli ktoś twierdzi,
>że:
>"nie znam "zabawnych fragmentów""
>to trudno byloby o nim powiedziec, ze zna Pismo Święte. Bracia chrześcijanie
>! :) Kto nie zna Pisma Świętego - ten nie zna Chrystusa !

>Andrzeju.
>Nadal raczysz nie zauważać że ja piszę o Torze i Koranie.
>Jako chrześcjanin mogę chyba ich nie znać aż tak dobrze
> [...]

Niestety nie mogę się z tobą zgodzić :(
Mianem Tory (Prawa) określa się pierwsze pięć ksiąg Pisma Świętego - Księgę Rodzaju, Wyjścia, Liczb, Kapłańską i Powtórzonego Prawa.
I - przynajmniej zdaniem św. Hieronima, którego cytowałem - powinieneś znać je dobrze.
Niestety masz rację, że jest to raczej normalne,
Andrzej.