[Czuwaj] Podziel się planem pracy z innymi - www.haliz.zhp.pl

Michał Górecki g00rek w o2.pl
Wto, 23 Maj 2006, 00:36:59 CEST

Marcin Bednarski napisał(a):

> Zrobimy harcerską wersję serwisu www.sciaga.pl...
>
> A jak się znajdzie dużo chętnych, to można napisać taką, aplikację, która
> będzie generowała plan pracy według zadanych kryteriów i wysyłała go na adres
> odpowiedniego namiestnika :) To jest dopiero pomysł na pomoc drużynowym,
> iście po linii socjalistycznej idei pracy socjalnej.

A ja powiem coś odwrotnego, czym pewnie narażę się wam i jak zwykle
mojemu przeciwnikowi w tej kwestii - s00hemu.

Otóż - kiepski drużynowy zwali obóz czy dostanie czyjś plan czy go nie
dostanie.

Dobry drużynowy zauważy w planie jedną czy dwie rzeczy, które bardzo mu
się spodobają i być może urozmaici swój plan (kiedyś) o elementy jednej
z nich.

:]