[Czuwaj] Podziel się planem pracy z innymi - www.haliz.zhp.pl

Wto, 23 Maj 2006, 00:39:38 CEST

Dnia Tuesday, 23 maja 2006 00:36, Michał Górecki napisał:

> Dobry drużynowy zauważy w planie jedną czy dwie rzeczy, które bardzo mu
> się spodobają i być może urozmaici swój plan (kiedyś) o elementy jednej
> z nich.

To zróbmy bazę tych jednej, dwóch rzeczy (ciągle bardzo chcę) ale nie całych
planów. Jak g00rek rzucisz pieć swoich najlepszych pomysłów, moga być krótko
opisane, to ja z tego zrobię artykuł do Czuwaj :D

--
Czuwaj!

parasol
Marcin Bednarski parasol(at)harcerstwo.net
56 WDW "Nieprzemakalni" Hufiec Warszawa-oliborz
http://arkadia.harc.pl/nieprzemakalni/
"Choć droga jest bez końca. Pozornie bez znaczenia.
 Mniemam, że mam powody by drogi swej nie zmieniać"