[Czuwaj] Podziel się planem pracy z innymi - www.haliz.zhp.pl

Aleksander Senk senk w post.pl
Wto, 23 Maj 2006, 00:48:39 CEST

Marcin Bednarski napisał(a):

> To zróbmy bazę tych jednej, dwóch rzeczy (ciągle bardzo chcę) ale nie całych
> planów. Jak g00rek rzucisz pieć swoich najlepszych pomysłów, moga być krótko
> opisane, to ja z tego zrobię artykuł do Czuwaj :D

Mam dokładnie takie same wrazenia jak Parasol:
Tak względem podobienstwa do serwisu www.sciaga.pl, jak i do tego, co
można tam zamieszczać.

Bo zamieszczenie pomysłu na zajęcia czy przedsiemwzięcie, z podanymi
dokładnie informacjami np.
- kto to robił (jaka druzyna, jakie miala potrzeby)
- jakie cele wychowawcze dało sie zrealizować
- jak wyszła realizacja
itp.
To jest jakis pomysł.

Ale zamieszczanie planów pracy, które składają się (a moze tylko powinny
składac sie?) z charakterystyk druzyny i jej czlonków, celów oraz
sposobów realizowania celow (gdzie zajęcia czy pojedyncze dzialania sa
tylko jednym z elementów) jest bezsensowne.
I spowoduje tylko masowe kopiowanie zajęć, ktore byly przygotowywane dla
zuplenie innych - i majacych inne potrzeby - zespołow.

pozdrawiam
olek