Re: [Czuwaj] Podziel się planem pracy z innymi - www.haliz.zhp.pl

Grzegorz Całek g.c w onet.pl
Wto, 23 Maj 2006, 08:30:43 CEST

| I spowoduje tylko masowe kopiowanie zajęć, ktore byly przygotowywane dla
| zuplenie innych - i majacych inne potrzeby - zespołow.

...o ile same nie były kopią. Albo - co również możliwe - kopią kopii. ;-/

Kiedyś, w zamierzchłych czasach, na podobne praktyki odpowiadałem
drużynowym porównaniem do robienia odbitek ksero - że to do bani, bo
zawsze kopia jest gorsza od oryginału. I że jak kolejni drużynowi czy
komendanci obozów będą tylko kopiować, to za chwilę będziemy mieli
harcerstwo o jakości 2, 5 czy 10 kopii. :(

Dziś niestety porównanie do ksero nie jest dobre, bo teraz kopia
najczęściej jest lepsza od oryginału...
GC